Otroški parlament je projekt, ki je že dlje časa uveljavljen na naši šoli. Vsako leto v okviru otroškega parlamenta otroci obravnavajo neko temo, ki jo predhodno izberejo predstavniki šol v državnem zboru. Tudi letos nadaljujemo z razpravljanjem o šoli in šolskem sistemu.
Tokrat smo se odločili, da bomo šolski otroški parlament izvedli v petek, 15. 3., in v soboto, 16. 3. 2019. Učenci smo se z mentoricama zbrali v petek ob 17. uri in si najprej pripravili ležišča na galeriji. Ko smo bili gotovi, smo pričeli z delom v zbornici šole.
Najprej smo se razdelili v več skupin. Vsaka skupina je dobila svojo temo, ki jo je morala obdelati v določenem času, saj smo ob 18. uri pričakovali obisk vodstva šole, učiteljev in staršev. Da bi delo potekalo bolj sproščeno, smo se z uvodno igro najprej spoznali, nato pa so se začele razprave znotraj skupin. Ko smo končali, je vsaka skupina predstavila mnenje v zvezi s temo in podala predloge za t. i. peticijo OŠ TČ.
Po večerji je sledila igra, v kateri smo si izbrali osebo, ki smo jo najman poznali. Izdelali smo ji osebno vizitko in jo upodobili na balonu. Predstavili pa smo jo še ostalim udeležencem parlamenta.
Bližala se je pozna ura, zato smo se preoblekli v pižame, poskrbeli za osebno higieno in legli k počitku.
Naslednje jutro smo bili precej zgodaj že budni in čas porabili za klepet s prijatelji, igranje kart, branje knjig … Po jutranjem umivanju pa smo se odpravili na zajtrk v učilnico gospodinjstva.
Po zajtrku smo se odpravili v zbornico, kjer smo v skupinah sestavili stranke na podlagi včerajšnjih tem, izdelali plakate z zahtevami oz. predlogi (strankarski program), določili slogan stranke in narisali znak ter nazadnje posneli še predvolilni spot. Sledila je predtavitev strank in naše (skorajda čisto pravo) parlamentiranje se je tako zaključilo.
BESEDILO: Hana Šturm, 8. b
FOTO: Hana Šturm, 8. b, ga. Andreja Jalen in ga. Mateja Cuznar Zadnik