MOJE NOVOLETNE POČITNICE

25. decembra sem pod smreko zagledal darilo. Hitro sem stekel do njega in ga odprl. Zagledal sem športni dres, na njem pa je pisalo Timon 23. Kako zelo sem ga bil vesel!!

27. decembra je imel ati rojstni dan, zato smo se odpravili v Ljubljano. Na izlet smo povabili tudi naše botre. V Ljubljani smo si ogledali novoletne lučke. Imeli smo srečo, kajti ravno na ta dan je mesto obiskal dedek Mraz, ki nam je metal bonbone.

Novo leto pa sem praznoval s sestrico in z mamico, ker je bil ati v službi. Vseeno smo se zabavali. Vesel sem, ker sta me obdarila kar dva dobra moža. Žal pa mi je, da ni prej zapadel sneg, saj bi se tako lahko več igral zunaj na snegu.

Timon Railič, 4. a

Letos sem z družino novo leto praznovala v Celju. Zvečer smo si ogledali novoletne lučke. Bile so prekrasne. Ko smo prišli domov, smo si ogledali ognjemet. Potem pa smo tudi mi prižgali naše rakete. Bile so najlepše v vasi. Nato pa smo začeli odštevati zadnje sekunde. In ja, zgodilo se je, Robert je odprel šampanjec in voščili smo si srečno novo leto. Štiri ure po polnoči pa smo vsi zaspali.

Imela sem se zelo dobro, ker smo bili pokonci do štirih. Zdaj pa vsem želim srečno novo leto 2016.

Zoja Kalan, 4. a

Božične praznike sem preživel pri teti v Ribnici. Pod jelko me je čakalo božično darilo, ki sem si ga zelo želel. Ko sem ga odprl, sem bil tisti trenutek zelo vesel. Dobil sem avto na daljinsko vodenje, ki ga lahko voziš po mokrem snegu in blatu.

V Ribnici sem nekaj časa preživel s stricem Brankom. Odšla sva tudi v gozd in se povzpela na lovsko opazovalnico. Bilo je zabavno. Tamkajšnji lovci so uplenili divjega prašiča. Videl sem ga. Bil je zelo velik. V Ribnici sem preživel šest zanimivih in zabavnih dni.

Novo leto sem praznoval pri babici, skupaj z družino. Ko smo se vsi zbrali pri babici, smo si razdelili darila. Po večerji smo gledali televizijo in igrali družabne igre. Ko smo dočakali polnoč, smo skupaj nazdravili novemu letu. Kmalu sem zaspal. Naslednji dan smo se vrnili na Jesenice.

Leon Košir, 4. a

Vsako leto se z družino zberemo na božični večer. Letos sva s sestro pripravili nekaj glasbenih točk, zelo pa sva se razveselili srečelova. Imeli smo se zelo lepo. Naslednje jutro je bilo pod smrekico polno lepih daril. Zelo sem se jih razveselila. Mislim, da je bil to moj najlepši in najboljši božični večer doslej.

Naja Reškovac, 4. a

Prišel je čas, ki ga skozi celo leto težko pričakujem. To je praznovanje novega leta. Všeč mi je zato, ker se tisti večer veliko dogaja. Letos smo se odločili, da bomo novo leto za spremembo pričakali v hotelu. Ko smo prišli v hotel, smo šli v sobo. Nato smo se lepo oblekli in odšli na praznovanje. Imeli smo se zelo lepo. Opolnoči pa smo skozi okna gledali prečudovit ognjemet. Ob enih pa me je žal premagala utrujenost, zato sem šel spat. Zjutraj sem se zbudil poln vtisov. Bilo mi je zelo všeč, zato upam, da bomo takšno praznovanje še ponovili.